Alla inlägg den 14 april 2014

Av Patricia - 14 april 2014 11:18

Skulle ringt till vårdcentralen idag, eller rättare sagt ringt till gynmottagningen, men dum som jag är trodde ju jag att Ivar skulle vakna tidigt som vanligt, men idag sov han till HALV NIO :) kunde ju ha ringt då, men OMG vad hungriga alla barnen var, sen fanns det tvätt, ingen mat och bla bla så tiden rann iväg som vanligt ;) nytt försök imorn med klockan på ringning! ;)

Varför jag ska ringa till en läkare är för att jag har haft smärta i nedre delen utan magen, precis över livmoder och äggstockarna, har trott att det är ägglossning, men den brukar inte vara i 8 dagar, eller mensen, men den har jag inte haft på 18 månader, den borde ju ha startat nu om jag började få ont i måndags?

Det liksom nyper och hugger, känns som något är svullet och är i vägen, ömt och gör ondare om jag rör mig eller vid ansträngning.. finns även andra symtom som inte är trevligt att skriva upp här ;) men nån infektion eller inflammation på äggstockarna låter det som om jag får sätta en diagnos på mig själv ;) Kanske det inte var ryggskott jag hade förra veckan, det kanske hänger ihop med det här? för det värker i ryggen än men inte lika allvarligt, det har flyttats framåt.. suck.


Igår var det box :) märktes tydligt att jag inte har rört mig något den sista veckan, men jag gjorde det jag skulle och blev så sleten att jag mådde skit, illamående och yr ;) men gött med träningsvärk idag! :)


Nu blir det hem till gården!

Ovido - Quiz & Flashcards