Alla inlägg den 8 april 2014

Av Patricia - 8 april 2014 14:38

idag är jag verkligen världens sämsta mamma.. jag har så ont att jag är så irriterad, ledsen och arg.. barnen förstår ju inte varför.. vädret hjälper mig inte direkt heller, kan ju inte stå ute i regnstormen, än mindre sitta ned.. har gjort ett tappert försök med att städa, men något blev värre så nu ligger jag och är knäckt..

varför ska de krångla när olof är borta :(

Av Patricia - 8 april 2014 08:02

jag har ont, så in i helvete ont i slutet på ryggen, ut mot höfterna och så strålar det ned i låren! Bästa sättet att beskriva den brännande smärtan är att jämföra den med förlossningsvärkar.. Ni som har gått igenom en förlossningen kanske kommer ihåg hur värkarna brände och tuggade i ryggen?! Så är de iaf, fast utan paus eller mellanrum..

Smörjer med voltaren och äter ipren som en idiot men kan sluta med det för jag känner ingen skillnad.. hade jag inte ammat hade jag tagit starkare mer effektiva grejer.. men men!

Jag gissar på att det är efter foglossningen som krånglar igen, men jag kan lika gärna ha legat konstig på natten.. man kan bara gissa! Men det bränner och jag mår illa av smärtan :(

föll ihop när jag skulle sätta ned Ivar i soffan, så jag ska undvika att lyfta honom idag..


nån skönhets sömn blev de icke inatt, då Irma vaknade och var kissnödig halv 2 och somnade inte om förrän 04,30.. sen vakna Ivar 05,30 och ville inte sova, men han somna till slut och vaknade sen igen kl 07.. typiskt..


Förskolan har en stängningsdag idag så Arvid och Irma blir hemma idag :) tur det, då hjälper dom mig med den vilda bebisen <3


Igår var vi hemma hos fröken Jonsson :D uh så snyggt det blir i de nya rummen! Ja är så jädra avundsjuk! vill också ha det fint och bli klar.. men jag är ihop med en bilmekaniker, så de lär dröja ;) skulle ha valt en snickare! hehe


Grannsamverkan har startat upp i Glava och alla ser misstänkta bilar hit o dit.. man blir ju inte mindre mörkrädd av alla farliga bilar man ska titta efter.. snacka om att polisen borde bli nedringd från oss i bygden ;)

hepp hepp

Ovido - Quiz & Flashcards