Alla inlägg den 3 april 2014

Av Patricia - 3 april 2014 11:26

Fick chockerande nyheter igår i omklädningsrummet, efter den 20 april tar gymnastikföreningen en paus från all träning och startar sedan upp igen i slutet på juni, då kommer träningen att vara utomhus på Hillringsbergs parken!

Detta visste jag ju, men inte att det skulle vara slut redan! Trodde vi körde ut iaf halva maj..

Självklart är det skönt för våra härliga tränare som ställer upp gratis med att hålla i träningar, men jag får panik och känner att fan, jag kommer att tappa allt om jag har byggt upp under hösten och våren! Konditionen kommer jag inte att förlora, för vi kommer ju fortfarande att röra på oss genom promenader, joggning eller cykling.. Men all styrka och smidighet som man har verkligen tränat upp kommer ju att hamna utanför mitt fokus :( jag behöver styrkan på onsdagar och boxen på söndagar! Jag älskar dom passen! Jag behöver den sparken i röven!

Jag känner mig själv, jag har svårt för att träna ensam! Jag kan lyfta skrot emellanåt men det är absolut inte samma sak, jag vill ha gemenskapen, svetten, dåliga luften och jag vill känna att under varje pass så orkar jag mer och vill ha mer.. snyft


vet inte vilken träning det kommer att bli på parken, det är inte bestämt än! Hoppas det blir pilates, box och nån mer styrkeprogram :) dans är icke jag intresserad över, jag kan inte hålla takten ;)


Arvid och Irma är på förskolan! Jag och Ivar ska dit sen kl 13,30 för att utvecklingssamtal om Arvid! Killen ska ju börja förskoleklass i höst :) min stora pojk!

Ovido - Quiz & Flashcards