Alla inlägg den 4 april 2014

Av Patricia - 4 april 2014 11:09

det är hopplöst med mig och kläder! Jag tittar fortfarande på kläder i stl L o Xl.. Och när jag beställer kläder så beställer jag gärna L eller just XL.. Nu har jag beställt hem två st olika modeller vårjackor! En i stl L och faktiskt en i stl M :D Läs o häpna, kunde ha beställt dom här jackorna i stl S ;) wohoo!

Den jackan som jag tog stl L på är skit snygg, lite tuffare då den är kortare fram och längre bak, militärgrön! Men den kan jag inte ha då den sitter som en säck på mig, vilket är synd för den gillar jag! Men den andra jackan, också militärgrön är en modell parkas.. Också snygg, lite mer formell fast ändå vardag :) Den är i stl M.. Den sitter också lite löst men den är ställbar i midjan så man kan dra till den :) Det är ju fortfarande lite kyligt vissa dagar så då är det skönt att få under lite tjockare tröjor utan att jackan blir för trång ;) jag behåller parkas modellen! Vill nån som har stl L prova den andra innan jag skickar tillbaka den får hojta till :)


Idag gick vi upp tidigt, Ivar hade sovit klart halv 7 ;) så vi gick och duschade, fixade till oss, väckte syskonen, åt frukost och sedan åkte vi till stan för att handla mat kl 8,50 ;) rekord för oss!!

Så nu har vi gjort lite vårfint utanför köksfönstret :)

 


Ikväll är vi bjudna på grillkalas i Edane! Smarrigt värre!!! :)


Nu är det dags för hem till gården! Så spännande, kommer Katie att överleva?? ;)


Ovido - Quiz & Flashcards