Alla inlägg den 12 april 2014

Av Patricia - 12 april 2014 16:48

Då var det lördag igen :) det går fort ibland!


Igår hade vi Sara och lilla Svea på besök :) uhj så fort tiden går, det har hänt något nytt med den lilla damen varje gång vi ser henne :) en sån goooo tjej! många kramar fick jag innan hon åkte hem för natten <3

Fredags middagen bestod utav tacos :)


Idag, lördag om någon missat det ;) kom Mirja, Christian och killarna Billy och Texas :) Billy gillar alla leksakerna som Arvid har på sitt rum, många traktorer och lastbilar där ;) Irmas rum är orört kan man säga! hehe :D

Ivar gillade sällskapet och gav både Billy och Texas många blötkyssar i hela ansiktet, Texas tyckte väl till slut att Ivar var lite väl närgången och klagade över det ;) hehe

Innan besöket kom åt jag och Olof rester utav tacosen från igår, lika gott idag! Ungarna åt pannkakor från gårdagens lunch ;) lyxmiddagen denna dag blev nu makaroner och färdiga köttbullar ;) fast jag ä proppmätt och tar en shake till mellanmål och äter en större middag senare!


Imorn, söndag ;) är det auktion i J-fors! Fast det är en auktion med nya saker och inget gammalt som nån har lämnat in, så det ska bli spännande! Vet ej vad jag kan tänkas behöva, men något finns det säkert ;) Mirja får lära mig hur man gör, var evigheter sen jag var på auktion!


Ska beställa skidor till sälen näst vecka! Man kan få dem utkörda till stugan om man beställer 4 dagar i förväg, men när jag hittade aldrig någon länk eller vad man nu ska kalla det som man fyller i vilken stuga prylarna ska till, stod bara snötroget osv.. mamma får kolla där sen och se om hon kan lita ut hur man gör!

Ska gå ned och prova mina gamla pjäxor, kanske dom passar! Isf behöver jag nån som kan valla skidorna åt mig, även slipa stålkanterna lite ;)

Någon?

Ovido - Quiz & Flashcards