Alla inlägg den 12 september 2014

Av Patricia - 12 september 2014 08:23

Från måndag till fredag, alltså idag har jag cyklat 35 km :) då har jag inte räknat med alla promenader som jag har tagit med Ivar o Frida :) för er tränande personer kanske inte detta är så mkt, men för mig som inte hsr gjort någon direkt fysisk aktivitet på nästan hela juli- och augustimånad är detta stort :-)  sitter här å är ganska mallig just nu ;) cyklade på 41 min igår, en mil exakt är högerundan från mig.. Ska bli spännande att se om/när jag slår det :-) 


På måndag drar äntligen träningen igång på allvar, mitt schema kommer att vara späckat:

Måndag - cykla ( kondition)

Tisdag - Promenad eller cykla (kondition)

Onsdag - Styrkeprogram HIIT med gänget

Torsdag - Promenad/vila

Fredag - Styrkeprogram HIIT med gänget

Lördag - Cykla eller promenad

Söndag - BOX!!! Love it


Får se om jag orkar hålla igång det så här, beror på hur trött ja blir efter jobbet.. Men  det ska bli kul o gött att komma igång igen, för nu har jag jäst klart, nu ska degen bakas till en mer fastare limpa ;)


Arvid är på skolan o Irma ser på barnprogram! Ivar håller på med att jaga katten Kaj :-)  kan ju inte direkt se om kaj lider utav det, för han går hela tiden fram till Ivar o gosar så då får han skylla sig själv om Ivar blir ivrig ;) dumbom!


Får se vad vi ska hitta på ikväll, nån som kanske vill umgås? :-) 




Ovido - Quiz & Flashcards