Alla inlägg den 30 september 2014

Av Patricia - 30 september 2014 10:25

Då var dagen här, dagen som jag tycker kom alldeles för fort.. Min sista mammalediga dag :( imorn börjar en annan vardag för oss, känner mig som en nybörjare, men jag kommer säkert fort in i banorna igen :-) för att göra ett kul avslut på min tid hemma med barnen ska vi efter skolan åka till badhuset med mormor o kusinerna Milla o Lova :-) 

Men misströsta inte, jag tar mammaledig mellan jul o nyår o sen har vi planer på att olof ska ha en pappadag i veckan efter nyår fram till sommaren :-) 


Idag började jag dagen med en shake :-)  sen körde jag A o I till skolan! 

Nu har jag o Ivar kommit hem efter en skön promenad, härlig luft ute nu, frisk o sval! 

Har intagit mitt mellanmål som bestod utav ett ägg ;) ska antingen äta en sallad eller om jag tar en shake till lunch idag innan badhuset o äter en lyxigare middag efter föräldramötet ikväll :)


Ivar är förkyld också, han nyser o snorar omvartannat.. Men han är pigg o glad :-)  han somna på promenaden men vakna så fort jag skulle sötta mig i soffan ;) han laddar väl inför badhuset!  Skulle han bli värre o febrig får olle bolle vabba :-) 


Nu ska vi tvätta :-) 





Ovido - Quiz & Flashcards