Alla inlägg den 2 september 2014

Av Patricia - 2 september 2014 09:01

Jag har fått en invasion utav bananflugor i köket.. Jag blir tokig! Äckligt är det.. Jag vet inte hur jag ska bli av med dem.. Har gillrat en fälla för dem, en skål med vinäger blandat med sirap, lite vatten o diskmedel.. Detta ska då alltså bananflugor gilla o dyka ner i skålen, men dom här flugorna sätter sig på kanten på skålen.. Suck.. Tips??


Har ju glömt att berätta att lilla Irma har fyllt 4 år :) hon har fått så mkt fina kläder o leksaker :) jag o olof köpte ett skrivbord till henne, ett vitt med rosa kanter från Ikea.. Hon sitter hela dagarna vid det o pysslar med pärlor, målar, bygger med lego :) en nöjd tjej! 


Vad svårt det är att komma igång igen med bra kost, motion o sluta äta sötsaker.. Verkligen skitsvårt! Jag tävlar ju mot mig själv, vilket ofta är det tuffaste motståndet ;) Inga spelregler fungerar, men kanske måste jag införskaffa något? Kände mig Game on igår, men nu tror jag att de lutar åt game off ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards