Alla inlägg den 17 september 2014

Av Patricia - 17 september 2014 12:47

Då var det dags för lillemannens andra dag på inskolningen :-) lite tuffare var han idag, men dock var motoriken inte med honom denna dag för han rumla o fumla överallt o slog i både näsan o hakan ;) men i morgon går de säkert bättre!  Vill så gärna att han ska få en fin o lugn inskolning, men tyvärr är han mer lik Irma än Arvid med det.. Irma gråt hela det första halvåret vid lämning medan Arvid alltid har sprungit in :) jaja, det går över även om mammahjärtat gör ont!


Arvid o Irma fick hänga med till inskolningen idag, då dom är lediga på onsdagar från skola o förskola :-) dom fick vara ute på gården o leka o var nog i sjunde himlen när klockan ringde o alla glada skolbarn kom ut för att ha rast :-) 

Nu sover Ivar gott, man blir trött av många nya intryck ;)


Ikväll kl 19,30 är det träning på schemat :-)  nytt program o nytt träningsmoment för mig, ska bli spännande! Igår var det uteträning, men det var bara jag o ledaren Anna som kom så vi tog en rejäl power walk runt glava :-)  jisses vilket tempo kvinnan hade, jag är gött slut i bena idag :-)  


Nu har ungarna fått lunch o jag har bryggat kaffe i min ensamhet ;) då blir de hem till gården på Tv4 play :)


Hajj

Ovido - Quiz & Flashcards