Alla inlägg den 25 september 2014

Av Patricia - 25 september 2014 12:16

Skulle ha skrivit här tidigare, men Olof drog till Sthlm två timmar efter att vi kom hem från ullared i söndags med den enda fungerande Ipad plattan ;) Skärmen sprack på Irmas under veckan och Olof ville ha med sig en till hotellet så vi blev utan ;) tur att man inte är beronde av internet utan man klarar sig ett par dagar ;) hehe!


För att återgå till Ullared, jag hade det skitkul!! Även gubbarna hade det roligt, även om dom aldrig skulle erkänna det ;) dom såg så otroligt nöjda ut i sportbaren med tomma ölglas framför dem ;) Vi shoppade ganska bra också, men för att ha legat en natt på hotell, mat o shopping hamnade slutsumman på lite mer 5000 kr, tycker det var en ganska "lätt" summa för två vuxna.. Blir en tur i slutet på november också, utan gubbar! Nån som vill med?! :)


Som jag skrev åkte olof till sthlm för 3 dagars kurs.. Oj så ensam jag kände mig, tur man har ungarna :-)  annars hade jag nog aldrig somnat!! Men nu är han hemma o tillvaron är som vanligt, så där lagomt irriterande ;) neej då!!


Jag har ont idag, så ont att jag vet inte varför jag utsätta mig för det.. Aldrig har träningsvärken gjort så ont i ett par lår förut.. Det går inte att beskriva, men det liknar kramp även om jag inte rör mig o de blir bara värre!! Hur jag ska kunna köra samma pass imorn förstår jag inte, men jag får väl försöka :-) 



Nu är Ivar inskolad o klar! Gick så enkelt att jag bara väntar på bakslag.. Han ska fä gå på måndag o tisdag också, så inte han blir ledig i 3 dagar o sen pang på i 10 tim på onsdag.. Att börja o jobba igen ska bli kul men nog finns ångesten av att 1,6 år seglade förbi alldeles för snabbt! Jahopp, ska prova med att resa mig från soffan utan att svära..

Jippie






Ovido - Quiz & Flashcards