Alla inlägg den 26 september 2014

Av Patricia - 26 september 2014 10:53

Jag kan ej böja på mina ben, jag går som om dom är gjorda utav trä just nu.. Musklerna över knäna är så ömma att de gör ont att bara titta på dem, snacka om träningsvärk! Tror nog att resten utav gruppen känner samma sak idag :-)  det blir iaf ett core-pass ikväll ist för ben, magen behöver också en genomkörning! Kom dit vettja, kl 18! Högst 30 min, helt klart värt det! :-) 


I morgon ska vi på dop :-)  lilla William ska bli döpt! Ska bli trevligt att träffa släkten igen!


Arvid är på skolan, han ska få äta mellanmål på fritids idag för jag ska på banken! Tur att man har ett toppen fritids som ställer upp :-)  underlättar när jag stressar ihjäl mig!


Slutbesiktningen gick igenom utan att de ens kom o kolla :-)  så nu får vi flytta in i vårt nya tv-rum!! Ser fram emot första lönen, då blir de soffa, mattor med mera ;)


På måndag drar WLC igång, finns platser kvar för den som vill hänga på :-)  ska bli så skönt att komma i form igen efter "fettis"sommaren ;) hehe


Over and out

Ovido - Quiz & Flashcards