Direktlänk till inlägg 19 maj 2014

kalashelg!

Av Patricia - 19 maj 2014 11:08

Denna helgen sprang förbi! Vi har inte gjort så mycket mer än vart på kalas ;)

I fredags kommer jag inte ihåg vad vi gjorde.. hmm.. vilket dåligt minne jag har!

Men i lördags åkte vi först hem till stolpen 1 och gratulerade Tuva och Tino som har fyllt 4 respektive 2 år :) Ungarna hade skit kul, framförallt Irma som vill bo ihop med Tuva :) go fika fick vi och alla glada ;)

Efter det kalaset var det fort hem och göra sig i ordning inför nästa partaj! Olofs chef har fyllt 70 år och det skulle firas med ett överraskningskalas på hans jobb :) Där fick vi grillat och det var skit kul, fast jag var nykter ;)

Jag skratta så jag trodde jag skulle kissa ner mig ett par gånger! Förstår varför Olof älskar att åka till jobbet varje dag :) vilket härligt gäng!

Jag åkte hemåt och avlöste mamma och pappa som var här hos trollungarna runt 21 och Olof vinglade in strax efter halv 4 på morgonen efter ;)

Men ingen ro eller rast för honom, jag fick upp honom strax före 11 för kl 1 skulle vi åka iväg på nästa kalas :)

Lilla Svea fyllde 1 år och blev stora tjejen :)

Där fick vi hamburgare och våra ungar åt så det stod ut genom öronen på dem ;)

Jag tog med mig trollen hem runt kl 18 och Olof åkte strax efter oss mot Stockholm för att gå på kurs igen.. Han kommer hem imorn kväll.. känns så trist att vi knappt hann prata med varandra igår, men får ta igen det imorn :)


Arvid och Irma är på förskolan och har det kul :) Ivar ligger ute i vagnen och myser! Jag ska se på hem till gården ;)

Efter förskolan åker vi hem till fröken Jonsson och leker med hennes killar och jag ska äntligen få kolla in de nya rummen :) :) så nyfiken på dom!


Ikväll kommer Frida och håller mig sällskap <3


Måste ta tag i motionen när Olof kommer hem! Jag kör igång på onsdag, promenad varje kväll får de bli nu! Har vart lite lat på sistone ;)

 
 
Frida

Frida

19 maj 2014 23:34

Det va trevligt att träffas en sväng <3 får vi göra om snart :)

http://Www.ojvakul.blogg.se

Patricia

20 maj 2014 16:22

Absolut, fast utan barn som avbryter hela tiden ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia - 16 oktober 2016 16:34

    Så här glad är man efter shopping å planering 😂   Lite mörkt trots ljusinsläpp från knuten gardin 😂   Här ska det bli nån käck hylla med ljus ner mot trappan å hallen.. men hur vet jag inte än men jag sågar nog till nåt 😉...

Av Patricia - 15 oktober 2016 17:57

            Då så,  jag är tillbaka för tredje gången 😂 kanske jag klarar hålla det fram till jul iaf 😉  Det har hänt mycket sen sist jag skrev... Jag och barnen bot kvar i gula huset och jobbet är toppen 😄  Jag oc...

Av Patricia - 14 februari 2016 16:55


  Idag är det alla ❤s dag, nähä tänker nog dom flesta! Nu sitter jag här å blir lite sentimental, jag har egentligen aldrig vart en fan av den här dagen, jag älskar varje dag!  Men visst är det mysigt när man uppvaktar varandra lite med sms...

Av Patricia - 9 februari 2016 10:00


    Jag älskar min mascara ifrån loreal, kommer ej ihåg vad den heter men den är grym! Jag har väldigt ljusa fransar och normal långa så den färgar dem bra och förlänger.. den kletar inte omkring heller! Ingen löjlig gummiborste 😉 (gillar...

Av Patricia - 7 februari 2016 13:23

      Imorse efter frukosten åkte vi till mangskog 😊 har inte varit där sen juldagen så det var verkligen dags att ta en tur dit! Deras håriga grabbar, Dunder å Texas, uppskattade nytt folk i hallen å brottade bokstavligt talat ner mig i...

Ovido - Quiz & Flashcards