Alla inlägg den 6 maj 2014

Av Patricia - 6 maj 2014 18:50

Jag har äntligen hittat den, the one, perfekta klänningen till brorsan bröllop!

Dock återstår ett litet problem, pengar.

Den kostade 849 kr. Det kanske är småpengar för vissa, men för en tre barns morsa är det en ganska stor summa för EN klänning.. Den finns iaf på b-young i ch-berg.. Den är lång, mörkblå med små fina pärlor sydda på runt axlarna och liten snörning fram över bysten.. Påminner mkt om grekisk gudinna faktiskt :)

Jag kan få 100 kr rabatt för den om jag laddar ner en shoppingsapp på mobilen + att mamma lovade att betala hälften, men jag vill känna att ja har råd med den själv, vill inte be mamma om pengar.. Så jag får spara, dom gifter sig den 12 juli och det fanns en medium kvar i blått så håll tummarna för att den finns kvar en stund till ;)

Jo, jag har letat på nätet, googlat och allt, men den finns icke i cybervärlden :( typiskt!


Idag har jag vi haft besök utav Mirja, Billy och Texas :) trevligt med vuxet sällskap när man har varit ensam hemma i 2 dagar ;) visst, jag var i boda igår, så ensam är väl synd och säga att jag har varit ;)

Vi åt iaf pannkakor och vindruvor! Sen kom även Christian och Johan på besök!


Arvid har vart på fotbollsträningen ikväll också! Hans farfar fick köra dit honom och sen fick farbror Jonas stå där och heja på ;) vill inte att Arvid ska bli lämnad ensam, dels för att han bara är 5 år, snart 6 år, men också för att då kan det slå helt bakut på Arvid och leda till att han aldrig mer vill spela fotboll! Han är en känslig kille som vill vara stor men som är liten innerst inne <3 han kom iaf hem nyss, dyblöt och skulle nog aldrig mer spela fotboll i regn ;) men kul hade han haft iaf så det är bra :D


Nu är snart Olof hemma, dags att fixa lite käk till han! Han ringde nyss och beställde något ätbart ;)

Ovido - Quiz & Flashcards