Alla inlägg den 13 maj 2014

Av Patricia - 13 maj 2014 12:50

Idag har jag och Ivar hälsat på det nya lilla tillskottet hemma hos Sandra :) Man blir inte alls bebissjuk när man får snosa på bebisar.. dom är så små, mjuka, söta och underbara! Min bebis blev helt plötsligt stor nu när jag höll lilla Noel <3 Efter ett par timmar blev Ivar trött och kinkig, han somnade i bilen innan jag startat bilen och ligger nu ute i vagnen och sover än :)


Eftersom solen inte vill visa sig, fast vi redan är i mitten utav maj, tog jag och fröken Jonsson ett beslut om att få lite färg på kroppen ändå genom att sola på sams solarium i stan ;) lite läskigt är det att ligga instängd i en slags "tub" och veta att det inte är hälsosamt för 5 öre, men några gånger till så jag inte ser ut som ett lik på alla tillställningar framöver ;) torsdag eller fredagskväll igen? någon?


Annars har det inte hänt så mkt mer här hemma! Taket i nya rummet ska målas en sista gång sen är det klart för rivning av väggen så vi öppnar upp rummen till ett :D sen är det tapeter, golv och lister kvar! wohoo!!


Arvid tappade sin tredje tand igår :) en stor glugg blev det! Han ser inte klok ut ;) hehe, men han är stolt så det är huvudsaken!


Känner mig lite småstressad, detta är mkt på gång nu och jag har en stor omställning på intågande.. mer om detta senare ;) inget jag vill avslöja här än! Men det kommer innebära en förändring i mitt liv!


kvällarna räcker inte till..

Ovido - Quiz & Flashcards