Alla inlägg den 8 maj 2014

Av Patricia - 8 maj 2014 12:01

Igår bestämde jag mig, jag vill ha den klänningen!

Så jag lånade pengar utav mamma och åkte tillsammans med fröken Jonsson till b-young butiken och köpte den :)

Jag sitter här och är ganska nöjd med mig själv :) den är verkligen läcker och jag är bekväm och känner mig fin i den! Jag får använda den fler gånger, typ som nattlinne ;)

Det blev inte bara klänningen som vi shoppade igår, vi kollade även på smycken till det stundande bröllopet i augusti <3 inte bara att köpa smycken, det ska sitta fint, passa till klänningen och Maries personlighet ska lysa igenom!

Dom smyckena hon köpte var eleganta, läckra och passar henne <3 längtar till att få hjälpa henne på med allt! ska bli så kul att se Andreas min när kommer in i kyrkan :D


Idag är det 4 år sedan morfar lämnade oss..

Det går faktiskt inte en dag utan jag tänker på honom!

Jag vill inte glömma hur han var, den bästa <3

Saknar och älskar honom, enormt.


Fann några bilder på mig på facebook när jag uppdaterade lite saker på tidslinjen.. jag låter bilderna prata för sig själva.. aldrig igen. den första bilden är tagen i maj 2010, då är jag gravid med Irma! Andra bilden ser ni datumet på..

   


Nu jädrar blir de promenad ikväll och ett styrkepass i källaren! Vem blir med? :D

Ovido - Quiz & Flashcards