Alla inlägg den 5 maj 2014

Av Patricia - 5 maj 2014 12:15

Då är det måndag igen!

"Måndag är veckans första dag, ny dag o ny vecka" talade Arvid om för mig i bilen på väg till förskolan denna morgon :)

Han är så intelligent så det är skrämmande ibland, en riktig filosof :D


Då är de stora barnen på förskolan och minstingen ligger ute i vagnen och sussar så gott! Han har blivit förkyld, han nyser och näsan droppar.. Hoppas det är förkyldning iaf och inte nån allergi..

Efter förskolan idag tar vi en sväng till Boda :)


Kan någon tala om för mig vart det härliga vårvädret tog vägen?? Blåser ju isbitar ute.. Glömde ju givetvis att täcka över de nya blommorna i den stora krukan igår kväll så blommorna har frusit sönder, får se om några överlevde natten, ska täcka över ikväll!


vet inte riktigt vad jag ska skriva för något mer.. står liksom mer still än vanligt i huvudet ;) hehe


har börjat sett på The OC igen, den serien är ju riktigt bra ;) jag har glömt mkt så då var det kul att ta upp den igen! lite fler avsnitt får det nog bli ikväll när barnen sover!


Funderade på att beställa hem ett par converse, vita.. Men så fann jag snygga kopior på skopunkten för mer än halva priset så jag tror jag tar dom ist, och några ballerina skor såklart ;) så om nån vill till ch-berg nån kväll, hojta till så åker vi o köper skor!!! :D



Ovido - Quiz & Flashcards