Direktlänk till inlägg 26 december 2013

strålande!

Av Patricia - 26 december 2013 10:43

Nu är julen över för denna gången, igen :) Det är roligt för barnen att vi firar två dagar, en dag med min sida av familjen och en dag med olofs sida :) men idag är vi trötta och sletna, även ungarna märks det på! Ska bli skönt med en kväll hemma! Ingen mer julmat för min del nu, funderar starkt på tacos ikväll ;)


Uhj så många fina julklappar våra barn har fått! Skidor, åkmadrasser, pulka, spel, trummor, en varsin childpad (dock inte Ivar ;), barbies, star wars prylar, lego, piratskepp, kläder! Ivar fick en stor råtta med hjul som man kan sitta på och köra runt! med mera :) TACK ALLA! <3

hoppas snön kommer snart!


Lillemannen kom äntligen fram till vår julgran igår, tur att vi tog en i plast för jag anade att Ivar skulle vara mkt intresserad utav den ;)

 

Igår var det en skit mysig jul hemma hos Niklas och Sofia! Tomten kom också! Denna gången blev Irma konfunderad, det är ju inte Johan som är tomten!? Mamma och pappa hade ju rätt.. men vem är det? Tomten är verkligen magisk ;) så hon vågade inte gå fram och ta emot sitt paket ;) Men de vågade storebror!

och lillebror med hjälp utav Katarina ;) hehe

   


God mat serverades, här sitter nästan alla, snygga va? ;) Barnen fick sitta i soffan och äta! Ivar rullade runt i gåstolen :)

   

Min familj <3

 

Jag vann tyvärr inte tävlingarna igår! Men jag vann över Olof! OCH alla fick trisslotter, men bara vinst på min lott, hela 30 spänn! Jag VANN! hahaha


Vi drar till fjällen, fest hela kvällen, ute och glider med snowboard och skider!

Vi drar till fjällen, fest hela kvällen, se upp i backen för finska attacken :D


Sälen, lindvallen - timmerbyn top, den 21-27 apil :) I LOVE IT! Tack mamma och pappa <3 ni är bäst!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia - 16 oktober 2016 16:34

    Så här glad är man efter shopping å planering 😂   Lite mörkt trots ljusinsläpp från knuten gardin 😂   Här ska det bli nån käck hylla med ljus ner mot trappan å hallen.. men hur vet jag inte än men jag sågar nog till nåt 😉...

Av Patricia - 15 oktober 2016 17:57

            Då så,  jag är tillbaka för tredje gången 😂 kanske jag klarar hålla det fram till jul iaf 😉  Det har hänt mycket sen sist jag skrev... Jag och barnen bot kvar i gula huset och jobbet är toppen 😄  Jag oc...

Av Patricia - 14 februari 2016 16:55


  Idag är det alla ❤s dag, nähä tänker nog dom flesta! Nu sitter jag här å blir lite sentimental, jag har egentligen aldrig vart en fan av den här dagen, jag älskar varje dag!  Men visst är det mysigt när man uppvaktar varandra lite med sms...

Av Patricia - 9 februari 2016 10:00


    Jag älskar min mascara ifrån loreal, kommer ej ihåg vad den heter men den är grym! Jag har väldigt ljusa fransar och normal långa så den färgar dem bra och förlänger.. den kletar inte omkring heller! Ingen löjlig gummiborste 😉 (gillar...

Av Patricia - 7 februari 2016 13:23

      Imorse efter frukosten åkte vi till mangskog 😊 har inte varit där sen juldagen så det var verkligen dags att ta en tur dit! Deras håriga grabbar, Dunder å Texas, uppskattade nytt folk i hallen å brottade bokstavligt talat ner mig i...

Ovido - Quiz & Flashcards