Alla inlägg den 14 december 2013

Av Patricia - 14 december 2013 12:55

Hej hopp, nu går dagarna fort fram till julen :) lite mer snöslask har det kommit inatt, trevligt ;) ungarna har iaf fått nya vinterstövlar lagomt till snön försvann ;) men de blir mera!


idag har jag varit effektiv, skurat spjälsäng! Vi har haft två stycken i vårt sovrum, för Irma vägrade ge upp sin till lillebror, eftersom att få syskon innebär en stor förändring tjatade vi inte om det utan lånade mangskogs gamla till Ivar :) nu sover ju Irma i sin stora säng så idag plockade jag ned mangskogssängen och ställde rätt vår egna till Ivar :) snyggt o bra! Lite större plats igen i rummet!


På morgonen fann olof telefonkatalogen för 2014! Ve och fasa, han står inte med! Alla andra finns med, men inte han! HERREGUD! Han lusläste verkligen ;) hahah!


Han tipsade även om en julklapp, några guld skruvmejslar som man kunde ge till sin man i julklapp.. Hmm svarade jag, dock har jag ingen man så det går ju inte, jag har en pojkvän!

Den blicken som jag fick går inte att beskriva, hahahah! löjligt det låter, här är Olof, min pojkvän! FJORTIS nivå.. hehe


Lussekatter har vi bakat denna förmiddag också, Arvid är så duktig, han rullar och snurrar dem så fint :) han älskar att baka! Olof försökte lära sig att göra en fläta ;)

Ovido - Quiz & Flashcards