Alla inlägg den 20 december 2013

Av Patricia - 20 december 2013 11:31

jajemänsan! Jag är mkt duktig denna dag, sitter vid köksbordet och väntar på att golvet ska torka :) luktar så gott och ser mkt bättre ut nu! Fick lite panik och äckelkänslor när Ivar faktiskt ålar sig runt på golvet, så nu var det dags att svabba över det! Mattorna hänger ute i regnet, lite dumt, men de regna inte när jag började! rädda de som räddas kan!


Igår va det julklapps byte hos min mormor, barnen fick ett varsitt badlakan :) Arvid och Ivar fick med motivet Cars och Irma med prinsessorna Belle, Jasmine och Trassel :) till er genus fantaster får jag tillägga att mina ungar hade blivit mkt besvikna om Irma fått bilar och Arvid prinsessor! inget mer med det ;)


Idag blir det en tur till Boda :) sen ikväll blir det att ta fram julgranen.. det blir plastgran i år, för Ivar lär bara köra in gåstolen i granen oavsett ;)


bye bye så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards