Alla inlägg den 8 december 2013

Av Patricia - 8 december 2013 12:42

Nu snöar det fullt, wohoo!! Hela familjen klädde på sig ytterkläderna och begav sig ut för att åka bob, eller för er icke vetande vad en bob är för något så är det en snowracer ;) Ivar, som har feber och är lite förkyld blev mkt nöjd när jag la honom i vagnen, han somnade innan jag hann knäppa åkpåsen :) mammas lilla hjärta!


Olof körde Arvids fyrhjuling och ungarna åkte efter med bobben :) Arvid sladda runt utanför hos Johan så han fick följa med oss hem och leka lite mer ;)

Efter allt bus ute blev det kaffe och lussebullar inne!

         


Igår gjorde vi pepparkakshus, eller Olof gjorde ett! Det är inte klart än kan jag meddela ;) nu är han och köper saker till kristyr ;) han är mkt självkristisk! Men en trevlig kväll hade familjen iaf <3

 


I eftermiddag är det middag hos Ingrid, jag och Ivar blir inte med då lilleman inte är pigg, får se om Olof och de andra två åker, jag ska träna ikväll kl 18 så det blir en snabbvisit i så fall.. han har inte bestämt sig än.. det vräker ned snö också så ut på vägarna idag är bara onödigt! Jag kan gå dit jag ska, men världens bästa Jonsson kör mig <3


ser mkt fram emot boxen, hoppas det är den stora finalen ikväll för jag är TAGGAD!



Ovido - Quiz & Flashcards