Alla inlägg den 16 december 2013

Av Patricia - 16 december 2013 12:01

Eftersom jag inte hade på mi samma tröja på kursen sista dag som på kursens första kommer den här nu, men först en tillbaka blick ;)


 

här är samma tröja på fast idag ;) är det nån skilland? På bilden ha jag även på mig mina gamla "tjockis" byxor, jag drar lite i dem vid låren så ser man hur stor jag var då ;) men guuud så sköna brallor! Jag drar upp dem konstant men dom är mina ;) förlåt, spegel är full med gårdagens tandkräm, Irma gör jämt så ;)

   


Här kan man se med hjälp utav måttbandet hur stor jag var, ganska svårt att förstå faktiskt! Man ska egentligen bara gå efter måttband, vikten ska man skita i!

 

tackar för mig nu! Dags för HEM TILL GÅRDEN :) sen hem till Marie marie <3

Av Patricia - 16 december 2013 10:52

Japp, idag är det första dagen på jullovet för barnen! De är ganska nöjda med det än så länge ;) får se när det brakar loss och blir bråk och tjat om förskolan ;)


Igår hade Arvid och Irma kompisar på besök :) Arwid och Tilda var här och busade ett par timmar! Jävlar vad duktig Olof är med barn! Han är en riktig busgubbe enligt tjejerna ;) Tilda blev förälskad med en gång, hon gjorde ett mkt vackert lila pärlarmband till honom :) naaw! Imorn kommer det fler kompisar, Emil och Oskar :) och på Onsdag kommer Billy med sin lillebror Texas som garanterat har blivit stor sen jag såg honom sist :D

får nog sätta igång och baka godsaker till alla besöken idag! hehe


igår var det även dags för boxen! inte lika sleten blev jag den här gången, däremot var jag inte så stressad med att hinna klart övningen och bege mig till nästa som förra söndagen, utan nu körde jag i mitt eget tempo, som vi ska göra ;)! Kände verkligen hur musklerna fick jobba och inte bara lungorna, i söndags var det ju mest pust och flås från mig ;) Jag orkar plankan 20 sek längre utan problem, hänga i ringarna och lyfta upp benen gick också smidigt, extra kul när man gungar samtidigt ;) hehe! Hammaren däremot kändes i axlarna, måste nog träna dem oftare.. alltid så roligt att komma till träningen och prata med kompisarna! Vi är ett mkt glatt gäng som hejar på varandra :) extra plus då alla har samma humor ;) nu är det iaf upphåll tills nästa år, men jag och förhoppningsvis några andra ska köra gymstick söndagar och styrketräning på onsdagar! Sen kör jag ju mitt eget här hemma, idag ska jag äntligen cykla, hostan har gett med sig nu :D


Olof, min pojkvän ;) jobbar sista veckan på jobbet, sen är han ledig över jul och nyår för att sedan börja på ett nytt jobb :) stolt över att han är så populär och att han är så duktig :)


Arvid och Irma leker, hör hur Irma vill att Arvid ska vara doktor och sluta med att läsa traktortidning.. Ivar, ligger som vanligt ute i vagnen och sover! han kan vara hur pigg som helst, men efter två timmar åker hans lilla näsa på stryk då han stryker händerna i ansiktet, då är det bara på med ytterkläder, in med nappen och så fort han kommer ned i åkpåsen i vagnen så blundar han medan jag kör ut han på trappen :) duktig pojke! inga problem med att ha tre barn när den tredje är så cool, än iaf ;) hehe



Ovido - Quiz & Flashcards