Alla inlägg den 12 december 2013

Av Patricia - 12 december 2013 09:17

Idag eller rättare sagt denna morgon är jag trött och öm i kroppen, körde på ganska bra på styrkan igår, vissa övningar går riktigt lätt nu, men den sista med djupa knäböj där vi ska fort upp med raka armar (8 kg hantlar) mot taket orkade jag inte in i det sista, tog ut mig ordentligt innan ;) Saknade mina träningskompisar Marie o Anna! men på söndag kör vi igen väl? :)


Igår spenderade vi dagen hemma hos Sara och Svea :) gräddade våfflor och ungarna lekte i lekparken! Var meningen att vi skulle handla när olof slutade jobbet, men ungarna var inte på det rätta humöret efter det! Olof fick verkligen leka pajas i baksätet så de inte skulle somna på hemvägen ;) tar med mig de söta trollen in till stan efter förskolan och stor handlar, för nu är det verkligen slut på all mat! jag lever på shake idag, tur att man har den ;)

Olof blir sen hem idag, han har julklappsutdelning på jobbet kl 18, så jag tänker baka pepparkakor med barnen och lussekatter ikväll :)


Imorn är det Lucia, och luciafirande med barnens förskolor :) De har övat hela veckan! kl 06,45 är det samling på villekulla och kl 7 ska de lussa för oss i gymnastiksalen :) sen blir det lite fika! Olof är ledig imorn, vi ska hitta på ngt kul med ungarna efteråt, fast vet ej vad än :/ tips?


Sista dagen idag på förskolan, nu går dom på jullov :)


Nu blir de hem till gården, missade ju det igår när jag var hos Sara :P

Ovido - Quiz & Flashcards