Alla inlägg den 3 december 2013

Av Patricia - 3 december 2013 20:56

hallå alla!


Vi hade en mkt trevlig kväll igår hemma hos en kurskamrat, god mat och trevligt sällskap :) Ivar pratade mest av alla tror jag ;) dock vann jag inte "tävlingen", men jag är mer än nöjd med det jag har förlorat i centimeter på kroppen och min viktnedgång :) bara att fortsätta! STORT GRATTIS till er tre som vann :)) vi har iaf bantat bort 68 kg tillsammans! det är en hel människa!! helt otroligt! häftigt!! resultatet kommer senare via mail, har inte alla siffror i huvudet ;)


Idag var det förskolan för de äldre barnen, sen åkte vi direkt till Boda för middag och lek! Jag, mamma, Irma och Ivar åkte till ch-berg för att handla de sista julklapparna ;) nu har jag bara klappar till Niklas och Sofia kvar :) Arvid o Irma fick lite mer klappar ;) uhj! Arvid blev kvar hemma i Boda med morfar, han har snickrat på min julklapp, godingen! God thaimat bjöd mamma på så nu är jag mätt tills imorn!


   

Lilleman blev trött efter all shopping <3


Fick ett par SKIT SNYGGA puma inneskor utav mamma :) TACK! de ska invigas imorn på styrkan!!

 


Nu ligger iaf barnen och ska sova! jag och olof ska slappa i soffan till den här filmen, säkert urdålig, men de är iaf något vi kan skratta åt ;) natt natt

 

Ovido - Quiz & Flashcards