Alla inlägg den 10 december 2013

Av Patricia - 10 december 2013 10:38

är mkt besviken och nedstämd nu när tv4 sänder hela jävla dagen om Nelson Mandela! Va fan! det enda jag har, det enda som är mitt och min egen tid är när hem till gården sänds kl 12.10 varje vardag! Men nej då, nu får jag titta på en begravning. mkt stämingsfullt! jaja..


Arvid och Irma är på förskolan och busar! Trist att det blev plusgrader idag, snön smälter bort :( Arvid är mkt ledsen över detta faktum.. Ivar ligger ute i vagnen och myser :)


Igår blev äntligen pepparkakshuset klart :) tog bara några dagar! Blev riktigt snyggt :)


vet inte vad jag ska hitta på till middag idag, olof lovade ungarna pizza så jag får nog fixa kyckling till mig :) godare det faktiskt! Har man inte ätit pizza på flera veckor så är det inget man saknar ;)


Nu har jag fått alla måtten från kursen :)


 Kurs startKurs slut
Bröst:10093
Midja:10998
Höft:108100
Lår:5548

och -7 kg ;) inte illa på 8 veckor! och mer blir det, måste vara snygg inför alla bröllop till sommaren! :D

Ångrar att jag inte tänkte på att jag skulle kanske haft på mig samma kläder på andra fototagning som den första, för den vita tröjar sitter löst på mig nu, vilket den inte gjorde då ;) Sen de jeansen jag har på mig, de grå, har jag inte kunnat haft på LÄNGE, de kanar upp så lätt nu :) :)


 


Det var en utmaning för mig det här, jag levde på snabbmat, godis och allt det goda men icke nyttiga.

MEN jag är nöjd med mina resultat och jag kämpar inte längre, det går utav sig själv nu för man är inne det, jag tänker inte på att äta rätt eller att nu måste jag röra på mig, för jag gör det automatiskt nu ;)


Ovido - Quiz & Flashcards