Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Patricia - 14 mars 2013 19:27

Dagen började med att jag jagade min handledare på försäkringskassan, hon är jätte trevlig och förstående, men nu har alla papper hamnat rätt och det lättar trycket på hjärtat!


Efter frukosten åkte vi en tur till Marie J och hennes busungar :) där fick vi pizzabullar och nybakade chokladmuffins! Arvid leker så bra med Tobias men Irma och han går varandra på nerverna ;) Irma var gnällig och inte alls på humör..


Precis när vi skulle åka hem ringde min äldsta bror, han var strax i Glava för att hämta träningscykeln som bara står och samlar damm i källaren ;) och givetvis när han kom fick han vackert hjälpa sin lillasyster, genom att bära ned tvätten :) roligt för han! Sina döttrar hade han med sig och dom älskar verkligen frukt, vet inga barn som är så fruktgalna som mangskogsflickorna ;) Som tur är hade jag 2 L jordgubbar som de mumsade i sig!

Sen dök även mamma och pappa upp! Då fick vi åka och hämta pizza, för då blev vi många som var hungriga :)


Nu har alla åkt hem till sitt och lilla Irma slocknade i soffan, när jag skulle bära in henne till sängen kändes hon varm och mkt riktigt hade hon feber :( inte konstigt att hon var gnällig under dagen! Lilla hjärtat!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards