Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Patricia - 6 mars 2013 18:29

När man går hemma hela dagarna blir det ibland lite väl tråkigt.

Därför tänkte jag blogga :)


Nu är jag sjukskriven på heltid. Jag har foglossning, gravid med vårt tredje barn och verkligen lider utav detta. Innan jag blev gravid var jag mycket i röresle. Men det är först nu som jag verkligen saknar långa promenader, cykla, jogga till och med rida!

Jag är helt låst, inomhus, med kryckor. Jag kan vara lycklig om jag inte gråter av smärta av att hämta posten! Postlådan ligger 20 m bort :(


Jag saknar mitt jobb, mina kollegor, mina barngrupper. Älskar att vara förskollärare, något som jag faktiskt kan säga högt, jag är bra på det :)


Idag har det inte hänt så värst mkt, fick en söt kommentar utav min älskade sambo: Fint att du går hemma hela dagen, jätte skönt att ha maten klar varje dag när jag kommer hem. Jag kanske borde ha dragit till han... Men han menar väl älsklingen ;)


Imorn ska jag få komma ut bland folk, goa Marie ska ta med mig på bio :) Det är något som jag verkligen uppskattar, mina vänner! Dom ringer, hämtar mig, hjälper mig och vill verkligen hjälpa till! Det värmer i hjärtat, tack :)


Jaja, hörs imorn!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards