Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Patricia - 8 mars 2013 11:11

Ingen är mer ledsen, upprörd och frustrerad än mig just nu..

Det är bara motgångar idag, o tårarna bara rinner..


get lost, fuck off

Av Patricia - 8 mars 2013 09:35

Den här dagen har inte börjar bra..

Först vaknar ungarna, av nån andledning är de arga på varandra o bråkar.. Jag har mer ont än vanligt, så då blir jag också lite små sur och lätt irriterad, vilket jag aldrig tar ut över barnen, men tålamodet är inte långt då!

Barnen ville se en film, klart de får på morgon, de är bara mysigt och få vakna till :) Jag bad dem vänta så hjäper jag er snart, välj film så länge, för jag stod i duschen. Men nej då, vem kan vänta?!?

När jag kommer (efter 2 min) har de på något vis lyckats haft i sönder dvdluckan. YEAY


Jag tar det lugnt och säger att dom får köpa en ny till mamma och pappa för deras sparpengar, saker går ju sönder, men för att dom inte lyssnade och väntade på mamma blev det inget badhus denna dag! Vilket leder till att jag är en dum mamma, hatar dig.. bla bla.. så nu sitter de på sina rum o tjurar!

O jag är stenhård när det gäller att hålla det jag säger, ger jag tomma hot, lär dom sig aldrig. Så nu sitter jag i sängen med världens dåligaste samvete, men jag måste! :(


vackert väder ute idag med, så vi tar en ute dag ist :) badhuset kan vi ta när det regnar o är kallt!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards