Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Patricia - 9 mars 2013 11:00

Efter en pissdag igår, blev natten det bättre. Drömde att vi äntligen skulle få åka till förlossningen och få träffa våran lilla sparkare :) Det blev tydligen en liten flicka med mörkt hår! Vilket det också kan vara, men jag tror stenhårt på att det blir en pojke. Och att flickan hade hår stämmer heller inte, för inget utav våra barn hade något fjun på huvudet vid födsel ;)


Att gå igenom en förlossning är så otroligt olika för alla, för mig är det en rent helvete. Det gör ont, jag har ingen kontroll och jag har gått igenom ett "akut" kejsarsnitt och en vaginal förlossningen.Inget utav dem var någon hipp hipp upplevelse, förutom när barnet är ute och allt ser bra ut med det :) Sen börjar skiten om igen, det ska sys ihop, man ska tvingas kissa, ännu värre bajsa.. Åhh så trevligt ;) Men vi kör igen! Jag har med mig älsklingen och världens bästa barnmorska som kommer att leda mig igenom det :) så de känns helt OK, har man genomfört A får man faktiskt pina igenom sig B.


Idag är det kalas för min pappa, 56 år :) Det blir tacos, bodaharen för barnen och ridning! Det blir skönt att få sitta hela familjen samlad, så sällan man träffar bröderna på samma gång :( mina tokiga, dumma o ändå UNDERBARA syskon!


bye bye

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards