Direktlänk till inlägg 31 oktober 2013

kladdkaka...

Av Patricia - 31 oktober 2013 11:22

Att baka kladdkaka är roligt, gott o enkelt! MEN den blir aldrig likadan som den förra.. Bakade kladdkaka för några dagar sedan när Sailor kom på besök, den var jätte god, inte kladdig men seg o mumsig! Idag kommer det mer goa släktingar så jag vill bjuda dem på kladdkaka! gjorde exakt likadant som sist, men ack, den blev torr.. VARFÖR?? hur fan kan den bli torr? tog ut den exakt på samma tid, den stod på samma ställe i spisen, samma form som sist o lika mkt mängd smet. Jag blir så frustrerad! Jävla kladdkaka :( suck.


Den här förmiddag har jag hälsat på lille Texas :) vilken goding! Det hugger verkligen till i magen när man ser små söta bebisar, uh vad man vill ha många godingar! Texas var en snäll bebis, log lite, pratade o sov :) Ivar gillade klasskamraten! Jag ser verkligen framför mig hur jag o Mirja kommer att få gå på föräldramöten framöver: Jaha, nu har Ivar o Texas gjort det, o det o det ;) hehe! blir dom som sina pappor så har vi mkt roligt framför oss ;) OMG


Ivar ville sova i vagnen, han sa det ;) så han ligger därute på trappen o snussar så sött! Vi ska till BVC snart, dags för 3-månaders sprutorna :/ har laddat med alvedon o mkt kärlek ikväll <3 mamams pojke!


Var o körde ett styrkepass igår, ökade tyngden på hantlarna, ist för 3 kg körde jag 4 kg, vilket gick helt okej, de var tungt men inte så jag ville sluta o ge upp :) jag tränar ju med 5 kg hemma i olika övningar, men då kan jag ju sluta när jag blir trött o mjölksyran smyger sig på, men på passet vill man FAN inte ge sig! Vilket känns i kroppen idag ;) GÖTT! Innan träningen gick jag, Jonsson o Anna Eneroth en mkt snabb promenad i mörkret ;) ja har nog aldrig gått så fort, de var verkligen kolsvart när vi gick genom skogen ;) mer än 3 km blev det iaf! Go us!


Stackars Olof fick uppdraget att ge Ivar flaskan igår när jag stack iväg, men Ivar skulle inte ha den! Han skrek som en vilde när jag kom hem. Blev knäpptyst när jag tog han o blängde på sin pappa ;) icke godkänt! Idag ska jag inte pröva flaskmatning eftersom han ska få spruta sen, utan imorn kör vi! Ska pumpa ut, vill verkligen på teater med mamma!


vill även säga till alla som läser här: Jag tycker om hundar, hemma hos andra men VI vill inte ha hund. Så ni som har hund, lämna den hemma. Den är inte välkommen hit! Nu är jag jävligt trött. Jag kommer att få ett utbrott nästa gång, o de blir inte trevligt. sprid gärna vidare, jag känner mig så jävla överkörd i mitt eget hem att jag exploderar snart o ber alla dra åt helvete! så lämna hunden i bilen eller hemma. Eller ännu bättre, fråga FÖRST!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia - 16 oktober 2016 16:34

    Så här glad är man efter shopping å planering 😂   Lite mörkt trots ljusinsläpp från knuten gardin 😂   Här ska det bli nån käck hylla med ljus ner mot trappan å hallen.. men hur vet jag inte än men jag sågar nog till nåt 😉...

Av Patricia - 15 oktober 2016 17:57

            Då så,  jag är tillbaka för tredje gången 😂 kanske jag klarar hålla det fram till jul iaf 😉  Det har hänt mycket sen sist jag skrev... Jag och barnen bot kvar i gula huset och jobbet är toppen 😄  Jag oc...

Av Patricia - 14 februari 2016 16:55


  Idag är det alla ❤s dag, nähä tänker nog dom flesta! Nu sitter jag här å blir lite sentimental, jag har egentligen aldrig vart en fan av den här dagen, jag älskar varje dag!  Men visst är det mysigt när man uppvaktar varandra lite med sms...

Av Patricia - 9 februari 2016 10:00


    Jag älskar min mascara ifrån loreal, kommer ej ihåg vad den heter men den är grym! Jag har väldigt ljusa fransar och normal långa så den färgar dem bra och förlänger.. den kletar inte omkring heller! Ingen löjlig gummiborste 😉 (gillar...

Av Patricia - 7 februari 2016 13:23

      Imorse efter frukosten åkte vi till mangskog 😊 har inte varit där sen juldagen så det var verkligen dags att ta en tur dit! Deras håriga grabbar, Dunder å Texas, uppskattade nytt folk i hallen å brottade bokstavligt talat ner mig i...

Ovido - Quiz & Flashcards