Alla inlägg den 30 oktober 2013

Av Patricia - 30 oktober 2013 10:01

på lördag ska jag på teater på selma i sunne.. blir borta många timmar! Ivar kommer ju vilja äta något då ;) men han vill inte ta flaskan :( ge mig tips o idéer!! snälla :) provade igår med att sätta en sån där bröstvårtskydd i silikon när han skulle amma, men de uppskattades  inte av denna mannen... ja vill verkligen gå! ska pumpa ut mjölk, för kanske han inte gillar ersättning?? Arvid o Irma hade vi aldrig de här problemen, dom åt det som serverades ;) help.


mot Edane sen o hälsa på Svea :) först Lindex, måste ha dopkläder till Ivar :) beställde klänning till mig o skjorta till Olof på ellos igår, hoppas det passar.. för dopkläderna jag hade på Sveas dop är ganska stora på mig nu, så Olof sa att de kan du inte ha ;) hehe!


hörs senare! kom med tips!

Ovido - Quiz & Flashcards