Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Patricia - 17 oktober 2013 10:49

jag börjar bli hispig, en hönsmamma, orolig på riktigt! Ivar är inte bra i magen.. igår när han låg nakenfis syntes det hur de rann "bajsvatten" ur rumpan på honom :( o de gjorde ont på han, för så röd rumpa har jag inte sett sen Arvid var liten :( Ivar gråt o skrek mellan magknipen! Men så slutade det plötsligt o han somna gott! en underbart go natt :) ja kollade blöjan flera gånger under natten och den var torr både från kiss o bajs :( det är väl bra för rumpan skull som fick läka utan fukt så den ser bättre ut idag, men nu blir jag orolig över att han inte kissar så mkt! Han äter fortfarande bra o mår bra, han skrattar o myser.. Vad är det som är fel? är det något jag äter? ska jag sluta dricka mjölk? jag äter minst 2 ägg om dagen, är dem han reagerar på? fattar nada.. har tid hos BVC kl 14 för vägning o prat :) Lena kan alltid lugna mig, hon är trygg o bäst :)  mammas lilla pojke <3


fick på mig de nya jeansen förut ;) jag köpte dem till Sveas dop, de var mkt trånga över magen/höfter då, men satt perfekt på ben o rumpa! Nu kunde jag knäppa dem utan att dra in magen! WOHOOO!!! lite löst över ben o rumpa dock.. men magen drar ihop sig, den krymper :) förhoppningsvis blir de bukplastik till våren! Håller tummarna!


Igår var det styrka på schemat ;) jag orkade köra hela passet utan att känna mölksyra :D me happy! alla mina förra symtom är som bortblåsta, helt plötsligt! Så de känns att det ger resultat :) blir Höge runt ikväll med Jonsson <3


Mirja o Christian har äntligen fått sin lille Texas :) STORT GRATTIS! ser verkligen fram emot att få snosa på honom! Hörde Texas på telefon igår, han skrek sånt här mysigt bebisgnöl, underbart! De växer så fort!


Regnar ute, lite trist men ändå mysigt filmväder då A o I har blivit förkylda! Tur att vi är lediga fram tills måndag :) så de hinner krya på sig! Min pappa kommer kl 13 o passar de stora medan ja o Ivar åker till stan! ska fixa ihop sallad till mig med kassler sen o pannkakor till trollen ;) så slipper morfar hitta på nån lunch sen!


tjipp

Ovido - Quiz & Flashcards