Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av Patricia - 9 oktober 2013 13:59

Ikväll är det dags för träningen igen :) men först en promenad innan styrkan ikväll kl 19 :) hoppas nån hänger på!


Dagen idag började inte riktigt som alla andra dagar, blöjorna till Ivar var nästan slut!! Bara 3 st kvar! så fort i med frukosten till barnen och en mumsig shake till mig och sen iväg till stan för att köpa blöjor! tänkte även hälsa på min mormor, men hon skulle iväg o stå i "affären" som hon kallar det.. Hon står i klädboden på frälsningsarmén o säljer beg.kläder ;) mkt skit därinne kan ja tala om för er!

Även leksaksaffären fick det bli då det är barnkalas för två flickor till helgen på församlingshemmet :) Arvid ska dit, jag och Irma får hitta på ngt annat så länge..


Lunchen idag bestod utav kasslerbitar, morot, gruka, fetaost, sallad, ägg o paprika ;) magert o gott! Men allt som ska vara på tallriken var med - Grönsaker, protein, fett o kolhydrater! mkt smarrigt!


Middagen gör jag runt 16 till gubbe o ungar, köttfärslimpa o potatis! Jag äter det efter träningen sen :) tar en shake runt 16 ist!


tvätten är borta, disken är klar och nu väntar dammsugaren på att få röra på sig ;) fast Ivar får vakna först, är rädd att jag inte hör han när han vaknar, vill inte att han ska behöva skrika o gorma för att jag ska komma! Kan vara kul att få möta en gosig nyvaken liten kille med det vackraste tandlösa leendet istället för en hysteriskt bebis! :P


ska ringa till mamma sen också, har inte pratat med henne sen i fredags då hon jobbar i norge :( en mammagris är jag att ibland ;)


hej svej!

Ovido - Quiz & Flashcards