Alla inlägg den 29 oktober 2013

Av Patricia - 29 oktober 2013 19:04

Har haft Ida på besök, alias Sailor <3 även johan kom på besök!

Ivar fick så fina kläder, en blå randig body, grå (lite baggy) byxor och ett par mjuka blå :) tur man får så mkt snygga kläder utav alla, för han växer fort så de hade blivit dyrt för mig/oss ;)


 
  


kladdkaka, med mindre socker o mörk choklad i serverades och jag åt ;) GÖTT! Men ska cykla o träna ikväll så den försvinner fort igen! Drack kaffe med mjölk i.. inte bra.. Ivar fick jätte ont i magen o var inte alls nöjd.. de tar inte allt många minuterna efter att han ätit som han spänner sig o blir ledsen när jag druckit mjölk.. men nu sover han iaf :)


 


Imorgon är vi lediga, så vill nån träffas, skicka sms :)


Ikväll visar 6:an star wars! Jag o Olof blev tillsammans för lite mer än 8 år sedan på bio, vi såg Star wars ;) så vi ska mysa ikväll <3 eftersom jag inte sett alla, tycker min man att jag ska göra det nu.. hmm


 



Av Patricia - 29 oktober 2013 11:24

igår var det dags igen, minus 1 kg visade vågen :)

Efter 4 veckor =

Lår: -2 cm (tror jag, minst 2 iaf ;)

Rumpa: -3 cm

Midja: -4 cm

Över brösten: -6 cm!! hallååå! hur jävla grov var inte jag över axlarna?? ;) hehe


ska blir riktigt spännande att se bilderna från första träffen :) det är nu 4 veckor kvar! så heja på!


Ivar ligger ute i vagnen o sover, han har sovit sen vi lämnade syskonen på förskolan! trötter.. :)


Har köpt laktosfri mjölk till Irma, hon fick akuta magsmärtor igår kväll efter att hon smällt i sig flera muggar med mjölk.. rena koliken fick hon, uppblåst o spänd :( får se om det hjälper med laktosfri...


Sitter här som Dolly Parton igen, fast det vänstra är lite större ;) mkt snyggt! not.. vakna unge!


I eftermiddag kommer sailor moon :) evigheter sen! ska städa o baka en kaka till sailor <3 pussa!


hörs senare!



Ovido - Quiz & Flashcards