Alla inlägg den 26 oktober 2013

Av Patricia - 26 oktober 2013 09:39

Igår gjorde vi mkt kul :) På förmiddag, efter lite städ o tvätt, åkte jag o barnen till Boda! Där plockade vi upp mormor och körde vidare mot ch-berg och det nya stället som folk kallar för ett litet mini Ullared ;) Dollar Store! Jag shoppade på ganska bra och sparade många slantar på rengöringsmedel, hygien produkter osv :) Arvid o Irma handlade också, varsin chokladtomte, adventskalender med leksaker i, vantar, en väska man kan måla och en lastbil ;) viktiga saker!


Efter den shoppingen åkte vi hemåt igen, fick laga middag i en rasande takt för kl 17 kom Marie! Mot staden o stor handling av mat! Så nu är det fullt igen ;) Väl hemma fick Ivar bada! Han är mkt mammig, så han blir så arg/ledsen när jag inte är hemma, så han skriker o gråter vilket leder till att han drar ned mkt luft o kräks! Stackars Olof :( Men han sov när jag kom hem, Ivar alltså ;) men vaknade så fort jag kom in i sovrummet o ville UPP <3 min pojke det! Han får bara vänja sig, men jag har svårt att släppa taget om honom, vilket inte är så konstigt egentligen, vi kunde ha förlorat honom vid födsel och han är vår sista bebis så jag njuter för fullt!


Alla sov här hemma runt 21.30, till och med Olof :) så gissa om jag hade det mysigt med egentid framför tv ;) gick o la mig runt 23,30.. väntade på att Ivar skulle vakna o äta för mina bröst började bli en storlek större.. Men jag somnade gott o vaknade senare av att jag kände mig och såg ut som Dolly Parton! Tuttarna vällde ut ur bh-n! Aldrig har de vart så stora! hjälp! Tittade på kl, 04,45! Men för FAN unge, vakna! gick upp o hämtadee honom, han blev jätte glad, så mysigt vi skulle ha tyckte han ;) men han blev ju mätt på ena brösten, det andra var ju lika stort fortfarande och det värkte! men men.. han tömde det 2 timmar senare ;) nästa gång ska jag ta med fan plåta behagen o reta Olof ;) hehe


Sovmorgon fick jag idag, Olof sparkde jag upp runt 07.30 då för då kom Arvid upp! Ivar o jag sov till 9, Irma vet jag inte när hon kom upp, men hon var vaken när jag slog upp ögonen!


Promenad i afton med Marie o barnvagnar :) bara det slutar regna! Ska även köra ett pass i "gymet" sen =) woho vem bjuder på mat idag? ;)


     


Ovido - Quiz & Flashcards