Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av Patricia - 28 oktober 2013 10:43

Ikväll är det dags igen, kurs/träff/möte med gruppen! halva tiden har nu gått, 4 veckor kvar! så ikväll ska vi mäta oss igen, lår, midja o bröst.. jag har inte mätt något själv, men jag märker ju på kläderna att dom blir större :) vikten tror jag är den samma som förra gången, då hade jag ju gått ned 2,1 kg! Nu har jag styrketränat mer och muskler väger ju mer än fett så viktmässigt står jag nog still.. men de bryr jag mig inte om, för så länge de märks på kläder så skiter ja i vikten ;) körde 10.1 km igår kväll igen på 27 min :) sen 15 min styrka! hade konstig värk i vänster knä inatt, mådde illa av värken, kunde inte somna om... så jag smörjde på voltaren så gick de över ganska fort! Cykla ska ju vara skonsamt mot benen, så jag vet inte varför jag fick ont.. Körde mest styrka med överkroppen igår, benen fick sig en genom körare på cykeln! Tar en tur sen igen när jag har hämtat A o I på förskolan :) tycker om vårt lilla gym! ska ta bilder på det bara jag blir klar med tapetsering o sånt ;)


Efter att vi (ja o Ivar) lämnat syskonen på förskolan åkte vi till stan, bank besök! Jag var först in, sprang förbi alla pensionärer i trappan ;) mkt stolt över att vara den första besökaren på banken denna måndag, hehe! Jag har nog alldeles för mkt fritid ;)


värmland verkar inte bli berörd utav stormen iaf som drar in över sverige nu.. känns skönt! får hoppas att det inte blir så allvarligt som de varnar för :/ otrevligt!


Nu har det börjar ramla in svar på dopinbjudningar, men än fattas mer än hälften! jag bokar tårtor imorn, så vill ni ha tårta o annat måste man svara! sista dagen idag.. MIRJA??? ;) JOHANNA??? ;) vet ni läser här, påminn gärna andra som inte läser min blogg :D tackar! hehe


hörs ikväll då! håll tummarna!

Ovido - Quiz & Flashcards