Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Patricia - 8 oktober 2013 14:17

Jajemän! -2 kg på 6 dagar, det är faktiskt inte dåligt! Allt genom att äta långsamma kolhydrater o 20 min promenad varje dag! Känner mig mkt nöjd och ännu mer taggad nu när jag har köpt en ny smak på shaken :)


Cookies and cream från Herbalife :) den gick nästan för lätt ned för jag är mkt sugen på mer utav den!


Vi är 11 personer i kursen och sammanlagt har vi gått ned 17 kg på 6 dagar, och då var två utav kursdeltagarna inte med igår så vi vet hur mkt de har gått ned :) Heja gruppen!


Dag 8 idag :) frukosten bestod utav en shake! Sen lämnade jag och Ivar de större på förskolan och åkte vidare till stan! Vår lille man blir bara större o större, så han behövde nya bodys :) 5 st fick han, plus vantar (utan fingrar o tumme) o ett par raggsockor :)

jag hade med mig ett kokt ägg som jag åt innan jag for till Sara för att få en god god kycklingssallad :) starx blir de en shake till och sen en middag! men först 3 km promenad innan den!


kanske kommer min äldsta bror ikväll o lägger golvvärme så vi kan bli färdiga med golvet på utbygget :) får nog åka in till biltema och köpa kontakter och sånt för sen ska elen dras! de går fort nu! yeay!


Go me! :P

Ovido - Quiz & Flashcards