Alla inlägg den 10 juni 2014

Av Patricia - 10 juni 2014 11:49

nu var det längesen jag klottrade här :/ sorry!


Det har inte hänt så värst mkt här hemma, vi var på dop i lördags i Ny kyrka :) Jättekul att träffa släkten och mysa med alla bebisar som har föds till världen och in i vår stora familj :)


I söndags åkte familjen till Ikea med mamma och pappa! Där köpte vi en ny säng till Arvid :) Han växer så otroligt fort och hans gamla säng var verkligen inte bra för honom.. Så nu har han en "vuxen" säng, en vanlig 90 säng utan sängram eller något annat, vanliga sängben på resårmadrassen ;) Arvid är så nöjd och sover så skönt i sin nya säng!

Jag ville ha nya möbler till hallen, så det blev en ny skohylla (en som man kan sitta på för att ta på sig skorna) och en ny hatthylla :) jättefina! Så nöjd med dem :)

Hallmöbler är inte direkt något man byter ut ofta, nu har vi haft samma i 8 år så då kände jag att lite nyare och snyggare hall ville jag ha! Olof är snäll och gör som jag vill ;) hehe!

Folk måste trott att vi skulle öppna ett hotell för vi lasta 5 resårmadrasser på pappas skoda ;) men mamma köpte 4 sängar till huset i Branäs också ;) hehe!

Arvid och Irma var med inne på Ikea ett par timmar och var duktiga men den sista timmen ville de inge mer så då fick dom vara på Ikeas "dagis" :) där hade dom skitkul! Kanon bra :) Ivar var duktig han också, han fick kosa med morfar ;)

 


Jo, i Lördags hade jag och Olof årsdag, hela 9 år :) tiden går fort när man har roligt! <3


Igår var vi och gratulerade Tobias och hans mamma! Tobias fyller 5 år idag :) han fick en vattenrutschkana utav oss, den testade alla barnen igår kväll så det susade om det, sen försvann vattnet och då kletade Andreas in rutschkanan med såpa och då gick de fort ;) hehe!


Ikväll är det fotbollsträning för Arvid :)

Ovido - Quiz & Flashcards