Alla inlägg den 22 november 2013

Av Patricia - 22 november 2013 09:21

Denna morgon har vi hunnit med mkt nyttigt men tråkiga saker ;) Tvättmaskinen tvättar sängkläder, för Ivar bajsade i vår säng på morgonkvisten ;) så det är rent o fint i sängen nu! Städat barnens rum också, välbehövligt ;)

Ivar hjälper till genom att rymma med gåstolen och hitta på rackartyg, han blir ju 4 månader snart <3

   


idag ska vi hem till mangskog o hälsa på vackra flickor :) Arvid o Irma har redan frågat cirka 20 gånger, Ska vi åka snart?? ;) vi ska åka efter lunch!


igår hände det inte så mkt, de stora var på förskolan och ja o Ivar slappade mest :)


mina kläder sitter inte så bra längre.. på bilden är ett vanligt svart linne som jag älskar att ha på mig, men såg i spegeln när jag gick förbi att det sitter inte vackert längre.. förstort ju, helt slappt på mig och det ska sitta tajt, liksom hålla in fläsket-linne, men icke ;) hihi!

 


Checka in det här, unga o vackra vi var ;) tror det är taget för 6-7 år sen :) naaaw <3

 


Ha en trevlans dag!

Ovido - Quiz & Flashcards