Alla inlägg den 14 november 2013

Av Patricia - 14 november 2013 12:38

wohoo, snart är de helg :) Imorn ska de visst ha tacos i edande, vi är mkt sugna på de ;) hallå?!


Ivar ligger ute o sover för andra gången denna dag :) han vakna efter bara 40 min förut, vet ej varför men nu sover han igen! Irma och Arvid är på förskolan, inte alls många barn där nu.. dumma feber som har tagit Glava med våld :( stackars alla småttingar.. vi har klarat oss än, peppar peppar!!


Igår var det kalas för Sara, köpte en sån otroligt fin lyckta till henne, var bra sugen på att köpa en till oss med men jag avvaktar tills utbygget är klart för då har vi två rum ska inredas :D nu har vi börjat med gips på väggarna så det går undan!! blir så snyggt! jag blir så glaaad :)) ser fram emot att få färdigt så jag kan bjuda hem en massa tjejer på middag o sprit :D ser verkligen fram emot en enorm tjejkväll, blir nog efter nyår men uh så kul!!


På tal om nyår, vad ska ni alla göra?


vägde mig igår på mammas våg, känner mig mer än nöjd ;) hehe


var ute i skogen igår i Boda, mamma plockade mossa till en krans till ungarnas lycka :)


måste åka och stor handla ikväll, finne inget i skåp eller kyl.. fann iaf nötfärs i frysen så de får bli spagetti o köttfärssås till middag ;)


       

Ovido - Quiz & Flashcards