Alla inlägg den 2 november 2013

Av Patricia - 2 november 2013 18:07

...Träningsvärken! ;) vilket jag borde ha fått efter att ha hjälpt Niklas o Sofia med att bära upp deras flyttsaker 5 (!!!!) trappor upp ;) som tur är kom jag senare än de andra som hjälpte till, så jag behövde inte gå så jätte många vändor! hehe


Urtjusig lägenhet iaf på 200 kvm :) många stora rum, jag gick hela tide fel när jag skulle ut i hallen, gick rakt ist för att svänga ;) där kommer dom att trivas! När dom hittar eller bygger sitt drömhus har vår släkt rest bort när det är dags för nästa flytt ner igen ;)


Olof o Arvid åkte till karlstad, jag är fortfarande förbannad o är kylig mot han ;) han kan gött få svettas lite! Jag, Irma o Ivar åkte in till stan o handlade :) har iaf köpt servetter till dopet, inte dåligt de :P ska beställa tårtor på måndag!


Bara herr Mattsson kommer hem ska jag cykla o styrketräna innan vi ska äta tacos! The Heat ska vi se, har jag bestämt ;) kan behöva få skratta lite efter denna sura dag! Imorn ska de ju bli regn? trist.. men men..



Av Patricia - 2 november 2013 09:29

Igår gjorde vi upp att åka tidigt till karlstad o handla all el o allt till dopet som är till helgen.. men eftersom det är så jävla synd om Olof som jobbar hela veckan ligger han kvar i sängen o sover! Jag hatar när karlar argumenterar med att "jag jobbar hela veckan!"

JAHA? Så att gå hemma o sköta ett hushålls, fostra 3 barn som är i olika stadier i livet, fixa 5 olika måltider varja dag med mera inte är ett tufft jobb!!?? just nu vill jag att han ska få bröstmjölk så han kan amma Ivar så skulle jag gladligen återgå till mitt arbete som förskollärare! Jävlar vad huset skulle förfalla o ungarna skulle vara skitiga o ha ett hemskt humör efter all snabbmat, godis o dricka eftersom han skulle få muta dem dagligen när de får sina utbrott!


OCH jag gör fortfarande samma "jobb" här hemma efter en vanlig arbetsdag i förskolan, för min "käre" sambo hittar inte tvättmaskinen, diskmaskin (vad är det när man kan ställa disken i diskhon), bada barn? Måste dom bada minst varannan dag? Onödigt! UHJJ!!


Nu hör jag han flåsa därinne, han har äntligen fått ur röven ur sängen! FAN




Ovido - Quiz & Flashcards