Alla inlägg den 10 november 2013

Av Patricia - 10 november 2013 21:18

då var dopet avklarat :)


10 st smörgåstårtor stod jag, mamma o Ivar och gjorde i ordning igår från kl 13-18 ;) vi dekorerade dem klara idag på förmiddagen! Efter att vi hade dukat, flyttat omkring stolar o bord till 60 pers fick jag med mig Marie till stan för att köpa dricka o lite sånt! Två fina blåa doptårtor hämtde vi också :)


kl 10,30 idag var vi på plats i församlingshemmet o gjorde i ordning det sista för Ivars dag <3


Ivar var jätte duktig i kyrkan, lite små gnäll kom ifrån han i början, men jag o Katarina gav han banden från rosetten på dopklänningen o då blev han nöjd :) han sa inget mera sen ;) Arvid o Irma satt som två ljus hos mormor o morfar under hela tiden som vi var i kyrkan, inga problem alls :) duktiga barn!


Otroligt många fina presenter fick killen :) tack alla! Vi är så nöjda med dagen! <3

tyvärr blev de inga kort tagna från kalaset med vår kamera, men har några från kyrkan! tar gärna emot fina kort från kalaset :)


Efter dopet var det otroligt skönt att åka till boxen o få ur sig den sista kraften som fanns kvar! mkt energi fick man ur sig där ;) kanon träning! Brosan Niklas var mkt imponerad utav mig nu, fan va du har gått ned i vikt! Hårdbantar du? hehe, faktiskt inte :) men kul att folk ser det o säger det :) tack för alla fina kommentarer om det :))


Nu sover alla trollen, jag ska också inta sängen nu, ZZzzZZz

Ovido - Quiz & Flashcards