Alla inlägg den 15 november 2013

Av Patricia - 15 november 2013 14:29

vad ska man göra nu då? Rabatterna är fina, krukan har fått grankvistar, huset är städat, ungarna har käkat lunch, tvätten borta med mera.. har även bakat en chokladkaka till kvällen :) mumma!


en mkt mkt läskig/äcklig grej hände nu när jag ammade Ivar,.. jag har idag håret utsläppt, vilket är ganska ovanligt för att vara mig.. håret är för långt så det är bara ivägen o jobbigt, plus att Ivar drar i det ;) men i alla fall, eftersom jag har håret utsläppt så killar det överallt, kände hur det irriterade mig på armen o vänder ansiktet ditåt för att flaxa undan det.. men det visade sig vara en LÅNGBENT SPINDEL!!!!

men som tur är höll jag hårt i Ivar när jag viftade bort den i vild panik!!! hatar spindlar! ljudlösa äckliga saker!


Undra hur länge den har vart på mig?? UHJ!!!


nu regnar det ute, känner mig nöjd som faktiskt gjorde ett ryck ute på förmiddagen :)


jåhopp..



Av Patricia - 15 november 2013 08:18

kära nån vad jag är i farten idag, vaknade och hade tydligen mkt energi! tvättmaskinen snurrar, ungarna är vakna o pigga :) katterna åkte ut, disken klar o frukosten intagen! Nu ska ytterkläderna på för nu ska jag ta ett tag i rabatterna som är så bruna o fula! Dra bort allt, på med granris och så ska jag piffa upp den tjusiga höga krukan vi fått utav Olofs föräldrar :) ska bara lista ut vart den syns bäst!


ikväll blir de nog Edande med Jonas o Moa :) ska bli trevligt att få lära känna den nya flamman lite :)


ha en bra dag så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards