Alla inlägg den 1 november 2013

Av Patricia - 1 november 2013 10:30

Idag är det den 1 November! Dagen började med åska o kraftigt regn här hemma som nu har övergått till solsken o blå himmel :) roliga höst! Tänk, snart är det advent.. kära nån.. nån mer som har panik med julklappar? Ja ser hur pengar flyger iväg.. suck..


Ivar ligger ute i vagnen o sover.. Försökte mata honom med flaska förut, vilket han inte ville! Hab var mkt tydlig med att visa vart han ville äta ;) så de blir ingen teater för mig imorn, jag tänker inte tvinga han till något.. Han ska börja med smaksensationer vid 4 månader o sen blir de mer o mer mat.. han hoppar väl över välling när han blir äldre..


Arvid o Irma sitter o har tråkigt, jag förstår dem, jag har också tråkigt ;) vet inte vad vi ska hitta på.. Jag är snurr i huvudet idag så jag känner mig orkeslös...


idag flyttar Niklas o Sofia till stan, ska åka o våldgästa dem ikväll när jag ska åka in o helghandla! 200 kvm stor lägenhet mitt i stan, den måste vara toppen o snygg! ser fram emot att kolla in stället :)


Under helgen ska vi försöka samla ihop lite saker inför dopet, tror alla har svarat nu ;) blir mkt folk :D och JAG får stå i centrum i krykan ;) mohaha! bara klänningen passar nu... mkt nyfiken på hur den ser ut utanför datorn ;)


ha de så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards