Direktlänk till inlägg 11 februari 2015

duktig kille!

Av Patricia - 11 februari 2015 17:54

Är en mycket nöjd och stolt mamma idag :) Ivar fick godkänt på BVC och han när han fick sprutan sa han inte ett knyst! Han blängde på sköterskan och mkt sur ut ;) men annars inget! Trodde ju att han skulle skrika o kämpa emot (jag är ju van hur dom två första ungarna var) hehe! Jag berättade för dem att han hade hostat bra länge och jag frågade om det verkligen är så bra och ge honom en spruta då.. Doktorn lyssnade på Ivars lungor och sa att de låter jättefint! Så då beslutade jag att han skulle få den! Kom ihåg det, ni har alltid sista ordet när det gäller barnen. Fast ibland får man lite på att andra vet vad dom pysslar med! :)

 


Efter bvc gick vi på stan, mamma var med och passade Arvid och Irma medan vi var inne på bvc! Handlade lite mer födelsedagspresenter till Olof :) tror han kommer att bli en lycklig 30 åring på fredag! :) Träffade Sailor moon inne på jysk, inte lätt att stå och prata när Ivar klättrade ur vagnen och stack iväg mellan hyllorna! Mamma och syskonen jagade honom ivrigt, men han är snabb ;) ska ta en tur till hennes nya palats också :) ser mkt fram emot det!


Letar efter prylar till inredning, men det går liksom inte att fokusera med 3 ungar med! Ska ta en tur under helgen till Tinas ting tänkte jag! :)


Katarina är fortfarande inte opererad, men imorn hade dom sagt att då skulle de fixa det! Då skulle det komma en erfaren läkare och rätta till benet/foten :) stackars katta :( hade jag haft barnvakt i eftermiddag hade jag åkt dit!


Nu när Olof kommer blir det tacos!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia - 16 oktober 2016 16:34

    Så här glad är man efter shopping å planering 😂   Lite mörkt trots ljusinsläpp från knuten gardin 😂   Här ska det bli nån käck hylla med ljus ner mot trappan å hallen.. men hur vet jag inte än men jag sågar nog till nåt 😉...

Av Patricia - 15 oktober 2016 17:57

            Då så,  jag är tillbaka för tredje gången 😂 kanske jag klarar hålla det fram till jul iaf 😉  Det har hänt mycket sen sist jag skrev... Jag och barnen bot kvar i gula huset och jobbet är toppen 😄  Jag oc...

Av Patricia - 14 februari 2016 16:55


  Idag är det alla ❤s dag, nähä tänker nog dom flesta! Nu sitter jag här å blir lite sentimental, jag har egentligen aldrig vart en fan av den här dagen, jag älskar varje dag!  Men visst är det mysigt när man uppvaktar varandra lite med sms...

Av Patricia - 9 februari 2016 10:00


    Jag älskar min mascara ifrån loreal, kommer ej ihåg vad den heter men den är grym! Jag har väldigt ljusa fransar och normal långa så den färgar dem bra och förlänger.. den kletar inte omkring heller! Ingen löjlig gummiborste 😉 (gillar...

Av Patricia - 7 februari 2016 13:23

      Imorse efter frukosten åkte vi till mangskog 😊 har inte varit där sen juldagen så det var verkligen dags att ta en tur dit! Deras håriga grabbar, Dunder å Texas, uppskattade nytt folk i hallen å brottade bokstavligt talat ner mig i...

Ovido - Quiz & Flashcards