Alla inlägg den 12 februari 2015

Av Patricia - 12 februari 2015 22:37

Ikväll fick jag äntligen se filmatiseringen utav 50 nyanser av honom. Fifty shades of grey, tillsammans med Marie :)

Röda mattan var utrullad, vip biljetter, alkoholfri cider i champangeglas, chokladdoppade jordgubbar...

Jag är inte ett dugg besviken, var rädd för att jag skulle ha förstora förhoppningar på filmen eftersom boken/böckerna är så bra :)

Jag vill se den igen, nu, direkt!! Jag älskar den :)

Skådespelarna är toppen, superbra! Betyg? Full pott!


Innan filmen började fick vi en uppvisning utav några modiga å vackra kvinnor som visade upp vårens nya underkläder! Detta var kvinnor i size S - L :) härligt att se kvinnor med självförtroende och bra självkänsla :)

Efter modevisningen blev det lite utlottning av "leksaker" som finns i det röda rummet i filmen!

Kusin Matilda vann en tjusig dammvippa ;) hehe!

Sen började filmen:

Mr.Grey will see you now

     

tillåt mig dregla.


Givetvis måste många kritiker och relationsexperter racka ned filmen och kalla den osund och att vi går tillbaka i tiden då mannen styrde över kvinnan och bla bla. Jag vill inte tro att kvinnosläktet är så skört som relationsexperterna påstår/antyder, jag tror inte att många flickor/tjejer/kvinnor/damer/tanter tror att såhär ska en kvinna vara mot mannen, för filmen visar det så. Jag vill inte tro att många är så lättlurade, lättmanipulerande.

Ha sex på dina villkor när du vill och hur du vill med vem du vill. thats it.


Tack o hej leverpastej, nu blir de att drömma om Mr.Grey


Ovido - Quiz & Flashcards