Alla inlägg den 16 februari 2015

Av Patricia - 16 februari 2015 17:06

...ikväll, mer Mr. Grey med Marie o Mirja :) det blir hett i salongen ikväll, Hult var mkt intresserad av filmen ;) hehe


Idag skulle Arvid till skolan, men tyvärr försov vi oss.. Ivar vaknar alltid kl 7, oavsett! Men idag, då väckte inte han mig.. Han väckte däremot arvid, så när jag vaknade av barnröster var kl 8,30! Ivar satt och läste bok med Arvid i hans säng! Arvid väcker inte mig, för han vill egentligen inte till skolan längre :( pga all magsjuka som cirkulerar där.. Men imorn är kl på ringning för då ska jag jobba, så då måste barnen upp tidigt ;) lite slapp får man vara ibland, faktiskt så jag skäms, jag har alrig försovit mig!


Men leksompisar har vi ändå haft, först kom Marie med Tuva å Tino :) när dom skulle åka hem åkte vi efter dom ner till Ica och köpte middag, tankade bilen och fort hem igen för att fixa mat till barnen innan nästa kompis kom! Senare kom Sandra med sina barn Nanny och Noel :) usch vad barnen växer!!


Nu har barnen duschat och sitter och målar med fönsterfärg :) jag väntar på att Olof ska komma hem, sen ska jag till drömmarnas värld o lusta på Mr. Grey ;)


alla småbarnsmammors dröm :P


Läs boken Sandra!! och Sara!! fy skäms på er! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards