Alla inlägg den 25 februari 2015

Av Patricia - 25 februari 2015 14:57

Japp, nu pågår vårstädning/rensning för fullt här hemma!

På förmiddagen var Olof ute med ungarna och jag städade huset, sen fick jag ett ordentligt ryck och tog alla 3 förråden i källaren och såklart källarvåningen ;) nu ska det bara dammtorkas och dammsugas, men det får jag göra när Ivar vaknat :)


När man väl kommer igång med all sortering och rensning så är det fuktansvärt svårt att sluta, jag känner hur det spirrar i kroppen och jag är i full gång! Dock blir jag lite motarbetad utav min sambo som måste dubbelkolla alla kassar med papper, kläder, leksaker m,m.. Det är riktigt irriterande! Han hittade givetvis ett A4 ark  i en pappersinsamling där jag hade klottra ned: Älskar Olof, ollebolle, världens bästa Olof med en massa hjärtan.. riktigt fjortisaktigt på hög nivå! Han vill givetvis spara detta så jag sa att gör det du, för fortsätter du med att dubbelkolla allt har du iaf ett fint minne från mig när jag tyckte om dig! :P hehe


Nu brinner iaf allt därute, nu ska hela rasket brinna nu ska hela rasket bort!

Arvid och Irma är första eldvakterna, tar detta på fullaste allvar med uppsikt från Olof givetvis!


Ikväll blir det hiit om inte det kommer besök från stolpen 2 :)


tycker lillsnorre ska vakna nu så jag får göra färdigt..


Ovido - Quiz & Flashcards