Alla inlägg den 10 juli 2014

Av Patricia - 10 juli 2014 13:04

Gissar på att ingen har missat att det är väldigt varmt ute, vilket också leder till att det blir väldigt varmt även här inne i huset.. Man blir så trött och orkeslös! Men man får spotta i nävarna och ta tag i det som behövs göras i alla fall :) lunch till barnen, check! Inge kul att stå vid spisen, blir ju inte direkt något svalare då ;) hehe!


Arvid har fixat halva baddaren på simskolan, får se om han får till det sista momentet idag!

Vi åkte och badade även igår kväll i Sölje där han har simskolan, tänker att om vi gör det emellanåt så känner han sig kanske tryggare med att simma och sånt.. Han har respekt för vatten, vilket är bra! Men jag vill inte att han ska vara rädd för vattnet.. får se om vi kan riva den muren under sommaren!


Irma är mer blöt än torr när vi är vid sjön, hon har även börjat dyka nu så jag har fullt upp med henne och Ivar, samtidigt som jag försöker peppa Arvid så han ska våga.. Han söker mig med blicken hela tiden, vill ha uppmuntran och stöd.. snart ska vi iväg igen!


Ikväll åker jag, Ivar och mamma till charlottenberg igen, måste ha nya skor till bröllopet då dom jag köpte inte alls var snygga till klänningen.. Olof, Arvid och Irma får åka på kalas :) Sen måste vi klippa det sabla gräset! Jag vill ha en robotgräsklippare..


bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards