Alla inlägg den 3 juli 2014

Av Patricia - 3 juli 2014 10:17

Jag hinner inte med ungen! Ivar är skitsnabb! Han klättrar överallt och tar sig verkligen upp överallt, till och med spjälsängen klättrar han ur och den är sänkt på det lägsta som går! Både Arvid och Irma har ju sovit i den och dom tog sig aldrig ur.. Ivar ser allt och härmar, han satt och studerade hur jag öppnar kylen och när jag gick därifrån knallade han dit och trampade på "pedalen" under kylen och höll i handtaget.. Som tur är har han inte räknat ut att man ska dra dörren utåt för att öppna än ;) en smart och uträknad kille! Jag har som sagt fullt upp här hemma!


Igår såg vi på skräckfilm, tre stycken hann vi avverka innan jag drog hemåt strax före 23,30 :) Måste säga att Terror på Elm st, nya version var dålig och inte alls skrämmande.. Man ska inte göra om klassikerna! Somna lugnt och skönt i sängen :)


Ikväll ska jag, om inte Olof ska på något möte (hemliga möten, hehe) cykla med några andra entusiaster i Glava ca 3 mil, både asfalt, terräng och grus :) med tanke på hur lat jag har varit på sistone så ser jag inte fram emot det, jag lär ju få ta fram energi som inte existerar och kämpa till blodet kokar för att orka! Men nu är jag trött på att vara lat, nu jävlar kör jag järnet! Blir kanske enklare om man är fler som hejar på :)


Vart är solen? Igår var det fint väder och idag är regnet tillbaka..

Ska åka inöver mot stan sen och handla, slut på råvaror i kylen!


tjipp tjipp

Ovido - Quiz & Flashcards