Alla inlägg den 2 juli 2014

Av Patricia - 2 juli 2014 13:58

Idag gjorde jag upp planer tillsammans med en annan familj här i Glava, vi skulle åka och bada! Ungarna blev glada och såg fram emot eftermiddagen med kompisarna :) men när jag tar med mig Ivar ut för att mata fiskarna så ser jag ju att bara volvon är hemma.. JUST DET, Olof tog ju den vita bakelsen till jobbet idag för något kluckar fram i den ;) minnet är strålande bra på mig! Men det är inget att göra åt, har man inga barnstolar (dom sitter fast i den vita) så har man inga :P


Men vi har varit aktiva ändå! Kastat in ved som låg på kärran (mkt lätt med 3 ungar som gärna vill förflytta sig), möblerat om i köket och klätt om kökssoffan :) den blev mkt snygg nu! Kört några tvättmaskiner och känt mig väldigt duktig ;) jajjemän, försök att slå mig! hehe


   


Igår var jag och mamma på Ikea, jag handlade ju nästan inget alls, är chockad över mig själv!! Lite tyger (till kökssoffan bland annat), blockljus, kuddfodral, duk, chokladbollar (V I K T I G T) och en tjusig blomma till Andreas och Katarina som tack för att vi fick deras stora tv :D den är nästan ny och 42 tum, lyxig modell :D

I LOVE YOU!


Mamma däremot shoppade loss ordentligt, men allt hon handlade är till huset i Branäs :) en trevlans dag! Var hemma halv 11 igår kväll ;) obs..


Ikväll blir det filmtajm hos Hult :D kul kul! Evigheter sen!!! :))

Ovido - Quiz & Flashcards